Arvoisa yhteistyökumppanimme,

Olemme siirtyneet sähköiseen laskutukseen ja uusimme laskujen vastaanotto-osoitteet 1.11.2016 alkaen. Toivomme saavamme laskut ensisijaisesti sähköisessä muodossa. Mikäli yrityksellänne ei ole mahdollisuutta toimittaa verkkolaskuja tai lähettää laskuja sähköpostilla, voitte lähettää paperilaskut skannauspalveluosoitteeseen. Emme vastaanota laskuja käyntiosoitteeseemme!

1. Verkkolaskut

Stofix Oy, 0805841-8 / FI08058418

Verkkolaskuosoite: 003708058418

Operaattori: Maventa (003721291126)

Välittäjätunnus pankkiverkosta lähetettäessä: DABAFIHH*

*Käyttäkää tätä välittäjätunnusta, mikäli käytössänne olevasta verkkolaskutusohjelmasta ei voi lähettää laskuja suoraan Maventan välittäjätunnukselle.

2. Laskujen vastaanotto sähköpostitse skannauspalveluun

Toivomme, että lähetätte tähän osoitteeseen ainoastaan laskuja. Laskut lähetetään palveluun sähköpostin PDF-muotoisina liitetiedostoina ja laskun liitteiden tulee olla samassa tiedostossa itse laskun kanssa.

Sähköpostilaskun osoite: 08058418@scan.netvisor.fi

• Voit lähettää useita laskuja yhdessä sähköpostiviestissä, kunhan jokainen lasku on erillisenä liitetiedostona. Kaikilla tiedostoilla tulee olla eri nimi.

• Yhden sähköpostin maksimikoko on 5Mb.

• PDF-tiedostojen tulee olla aitoja PDF-dokumentteja (PDF- versio 1.3 tai uudempi).

• PDF-tiedostot eivät saa olla lukittuja tai salasanalla suojattuja.

• Dokumentin ulkomitta voi olla maksimissaan 210 x 297 mm.

• Liitteen nimen sallitut merkit ovat tavallisia kirjoitusmerkkejä, a-z, A-Z, 0-9. Ethän käytä erikoismerkkejä liitteiden nimeämiseen.

3. Laskujen vastaanotto postitse skannauspalveluun

Osoitetietojen tulee olla täydellisinä sekä laskussa että kirjekuoressa, jotta lasku voidaan välittää nopeasti ja luotettavasti vastaanottajalleen.

Stofix Oy
80020 Kollektor Scan

• Lähetäthän skannausosoitteeseen ainoastaan laskumateriaalia. Nämä postit luetaan automaattisesti yrityksemme reskontraan, eikä mikään muu materiaali (esimerkiksi kuitit, luottokortit, pääsyliput jne) saavuta vastaanottajaansa tätä kautta.

• Käytäthän mieluiten tekstissä vain mustaa väriä valkoisella pohjalla: se antaa selkeimmän lopputuloksen laskun tietojen tunnistusta varten.

• Ethän käytä niittejä skannauspalveluun lähetetyissä laskuissa.